Radosny Kontrast

Zwykły wpis

Ponieważ ostatnio coraz więcej osób pyta mnie, jak to w końcu jest, odpowiadam w taki sposób ;)

Radosny Pies (dawniej) obecnie zmienił swoją nazwę na Kontrast.  A konkretnie Klub Agility Kontrast (Białystok).

Mam nadzieję, że zapamiętacie naszą nową nazwę, szczególnie, że mogę obiecać, że jeszcze o nas usłyszycie. Klubowa strona internetowa już jest na wykończeniu, także niedługo będę prosić o zmianę adresu (i nazwy przy okazji) lub dodanie nowego linku.

Przy okazji odgrzebałam parę zdjęć z dawniejszych pokazów (o dziwo parę się zachowało mimo problemów z komputerem):

Zdjęcia przy okazji pokazują i promują nasze śliczne, czerwone (kontrastowe ;D) koszulki – i Jimma, dla którego pokazy są całym światem, a który za dwa tygodnie kończy 4 lata.

I jeszcze na koniec takie zdjęcie, co to było w gazecie ;)

Pozdrawiamy radośnie i kontrastowo – i mam nadzieję, że uda mi się dzisiaj pstryknąć parę mroźnych, śnieżnych zdjęć.

One response »

Skomentuj

