Dwa burki i przygody śnieżne.

Zwykły wpis

Dzisiaj mieliśmy bardzo fajny dzień.

Przede wszystkim dlatego, że udał się w końcu planowany wypad do stajni (i w teren), wprawdzie i tym razem pogoda zaskoczyła (ogromnymi ilościami śniegu), ale dało się jechać… i latać ;) Mnóstwo przygód sprawiło, że z planowanych trzech godzin zrobiło się sześć.

Czemu piszę to na Ziomkowo-Fluczkowym blogu? Ano zabrałam ze sobą dzisiaj Jabbara. Od kiedy mam Flaia, to on zazwyczaj towarzyszy mi wszędzie – bo i uwielbia wszelką aktywność i uwielbia wycieczki w nieznane. Jego wielkim minusem jest… wielkość, bowiem nijak na rękach się nie mieści i generalnie na mniejszej przestrzeni mocno zawadza. Do tego każdy wyjazd wprawia go w dziką ekscytację.  Z bólem serca zostawiłam australijskie w domu (zawsze ciężko mi się na to zdobyć), wzięłam Jima, ubranego w ciepłą derkę, pod pachę i ruszyliśmy na podbój zasp.

Szelciak generalnie ma mnóstwo fajnych zalet w tym względzie. Absolutnie kolankowy, lekki, spokojny, gdzie go się postawi, tam będzie stać. No i zjednuje serca wszystkich. Jakby jeszcze lubił takie eskapady, nazwałabym go ideałem. Jednak zamiast dłuższych spacerów ostatnio zdecydowanie preferuje ciepły kocyk (zresztą dzisiaj mocno się zastanawiałyśmy, czy z takiej zaspy wystawałyby chociaż uszy, czy może jednak nie) – i się mu nie dziwię. Dzięki serii niefortunnych zdarzeń spacer okazał się znacznie dłuższy niż planowałyśmy i szelciak miał okazję potwierdzić kolejną ze swych zalet – czyli brak głupich pomysłów. Może to i nudne, ale jak człowiek wlecze się ostatkiem sił… To jest pies, któremu można zaufać, którego nikt się nie boi, o którego nikt się nie czepia. Praktycznie niezauważalny, cichutki, bardzo słodki. I ma wielkie serce i mnóstwo cierpliwości.

Mam nadzieję wynagrodzić Flaiowi te parę godzin już wkrótce ;).

A więcej o różnicach między moimi psami napiszę w kolejnej notce – bo są naprawdę przekomiczne!

KJF.

P.S: Chcemy. Agility. I. Kropka. O.

One response »

Skomentuj

