Fotki czteropakowe.

Zwykły wpis

Ale najpierw muszę się pochwalić :D.

Wyszedł nam BACK VAULT!
Kto nas zna to zna też moje bolączki dotyczące tego odbicia, bo zmagam się z tym już ponad pół roku, a nigdy mi to nie wyszło. Ewentualnie take’i, ale wczoraj po raz pierwszy z całkiem wysokim floaterem. Jestem bardzo zadowolona!

Flukowa nowa przyjaciółka ;).

(Flai do perfekcji opanował celowanie ryjem w obiektyw…)

(Z nikim tak dobrze nie jest się bawić, jak z drugim owczarkiem australijskim :D)

(Dają! Dają! Dają!)

(Wiosna ^^)

I moje ulubione, pseudo-artystyczne ujęcie.

W weekend edukujemy się deklowo, obiecujemy obszerną relację, a może (kiedy dopiszą warunki świetlne) i fotorelację.

KJF.

2 responses »

  1. No, gratulacje!
    Weekendu szczerze, jak wiesz, zazdroszczę. Baw się dobrze i ucz pilnie, będziesz mi kiedyś przekazywać :P

  2. Trochę sobie do Was zaglądam.. i w końcu się ujawiam ;)
    super zdjęcia robisz, widzę, że nawet mała czarna się załapała ;p
    lecę dalej czytać i do zobaczenia za jakiś czas ;d

Skomentuj

