***

Zwykły wpis

Wczoraj był bardzo fajny trening. Dopisało wszystko – i pogoda (wbrew zapowiedziom nie padało, czasem tylko słońce chowało się za chmurami), i ludzie (jedna osoba więcej, ale różnicę było czuć), i zdjęcia :). Ale ponieważ nie lubię zawalać notki pisanej zdjęciami (i zdjęciowej – opisami), bo zawsze jedna część jest pomijana przez czytelników, to dzisiaj postukam w klawiaturę.

Podczas rozgrzewki Flukowe po raz pierwszy od stycznia zobaczyło kładkę… i aż zatrzymał się w szoku… co to jest?! Oczywiście przy okazji zapomniał, jak toto się nazywa i trochę czasu mi zajęło wydobycie psa ze znajdującego się tuż obok strefówki tunelu – ale po chwili odpowiednie kółeczko zębate w główce znów zaczęło się obracać i do końca treningu problemu nie było.

Jestem zadowolona z jego slalomu, wczoraj nie miał żadnych schiz i nawet kiedy władował się z całym impetem w drugą tyczkę, to po chwili kontynuował z podobnym zapałem. Na hopkach był bardzo ładnie sterowny, troszkę może za bardzo szalał wzwyż, ale będziemy nad tym pracować – dramatu nie ma. Kładka w miarę w porządku, choć coś też będziemy z nią kombinować. Po zimie jakimś cudem umocnily się gnojkowi komendy ciasnoskrętne, więc mamy zamiar intensywnego ich używania. Trochę problemów z pierwszą hopką, postawiłam mu ogranicznik, coby zrobił choć krok przed hopką (mimo, że sadzam go daleko), ale to też wina tego, że przed sobą miał ukochany slalom.

Ogólnie fajnie mi się z nim biegało, szczególnie, że staram się biegać coraz szybciej i w sumie bliżej niego. Tu czuję zmianę, bo nie zatraca się w swoim małym prywatnym szaleństwie latania, tylko cały czas pozostaje pod kontrolą.

Pojechała z nami Maga (>> linki), która nie dość, że zrobiła wspaniałe zdjęcia, to jeszcze pobiegała sobie z Jimem, który z tego faktu był bardzo zadowolony :).

Da heroes :P

Pozdrawiają KJFy. Następny post czysto wizualny :)

2 responses »

  1. jeszcze raz dzięki za Jabbara, super się z nim biega, ale…po Wice to dla mnie strasznie szybko :P chwała Bogu, że Jim i tak robił to co trzeba, mimo że ja miotałam się po torze xD
    tę notkę przeczytałam, czekam jeszcze na fotorelację!

Skomentuj

