Ten przeklęty back vault!

Zwykły wpis

Jedynie takimi słowami mogę określić tą dog frisbową figurę w naszym wykonaniu.

Nasz back vault ogółem istnieje – w sensie pies wie co ma robić i ja również wiem. Ale… na razie ogółem to nam trzy takie odbicia wyszły w naszym dwuletnim życiu. Ilekroć wychodzę z zamiarem poćwiczenia, nie wychodzi absolutnie nic, albo ja rzucam za nisko (co skutkuje tym, że w następnym rzucie Fluk skacze niżej, a ja rzucam wyżej), albo za wysoko (patrz nawias poprzedni, zamień niżej na wyżej i wyżej na niżej). Najgorzej, że on nie ma limitów wysokościowych/dalekościowych, a ja zabić go nie chcę (choć to kusząca propozycja), więc dopóki nie będę wyczuwać, gdzie poleci, to wywalamy to z naszego freestyle’u… na ten sezon.

Bowiem ostatecznie w ostatnie dni maja agilitujemy się w Łomiankach, a prawdopodobnie zaatakujemy Sopot. Deklowo.

Teraz siedzę i zastanawiam się, jak najlepiej wykorzystać skoczność mojego Flujk, żeby się na tym free nie zbłaźnić. Generalnie poprawiamy multiple (fajne są, takie błyskawiczne), robimy passingi i nieco podwyższamy flipy. A co!

Generalnie dziecko chodzi obrażone, bo „chce na rower”, a w lesie takie błoto, że przy naszej prędkości zabijemy się niechybnie. Obraził się więc na piłeczki i szarpaki i tylko co chwila wyciąga na środek pokoju szelki z linką. On chce.

Teraz musimy wdrożyć jakiś plan treningowy na weekendy, które zostały do Flaiowego debiutu jedynkowego w Łomiankach. A zgłosiłam go do klasy wyżej, bo jedyną jego wadą na zawodach była nadmierna grzeczność – mam nadzieję, że troszkę polata i się tej grzeczności wyzbędzie. Bo przecież slalom i huśtawkę robimy już od roku i są to jedne z najf(l)ajowszych przeszkód!

One response »

  1. Zdjęcia jak zwykle niesamowite :D
    A na Sopot zacieram rączki, może w końcu będę miała okazję poznać latającego aussika osobiście :)
    My tam przyziemnie jedziemy, będziemy się wystawiać ;)

Skomentuj

