Coś by wypadało napisać.

Zwykły wpis

Ano właśnie, jakoś ostatnio mało się odzywam.

Może to dlatego, że staramy się jak najwięcej czasu spędzać w ruchu, póki dni jeszcze chłodne – bo już dzisiaj słońce przypiekło i tak cudownie nie było. A że i ciśnienie spadło, więc jak już z tego ruszania się wrócimy, zwalamy się każde na swoje legowisko (a raczej wszyscy zbiorowo na MOJE łóżko) i chrapiemy w najlepsze.

Na treningu biegało mi się z burkami całkiem nieźle (choć znowu muszę pamiętać o przyspieszeniu – siebie), choć dzisiaj Fluk pięknie „gubił musk” i zafiksował się na palisadę (kwestia koszmarnego niewyspania – niewyspany, głodny i lekko przygrzany aussik to mieszanka wybuchowa). Ale narzekać nie mogę, poprawiło nam się wysyłanie, ładniej odczytuje kierunek, potrafi też zdatnie ciasno skręcić. Ze slalomem problemów nie ma, co mnie bardzo cieszy. Za to psioczę strasznie na moje zatrzymywane strefy, bo przeszkadzają mi wyraźnie, szczególnie, że coraz bardziej skupiam się na utrzymaniu płynności i na tych trudniejszych torkach. Ale co jak co, ale zdrowia na przeuczanie merlaka nie mam. Jim z kolei to miszczu nas miszczami, ratuje mi tyłek niejednokrotnie, a biegamy używając praktycznie samych ślepych zmian, w których z nim czuję się najlepiej, a których z Flaiem nie mam śmiałości używać tak często.  Tak więc na razie utrzymuję moje jedynkowe plany, co będzie, to będzie.

Postaram się w końcu wrzucić fotki z jakiegoś dawnego treningu, mam je zrobione, tylko czekają na zrzutkę na serwer.

Ponad sześć godzin na placu. Idziemy kimać. Na MOJE łóżko, oczywiście ;).

KJF.

P.S: flai-away powinna być w tym tygodniu dostępna ;)

4 responses »

  1. Z tym chrapaniem na łóżku po spacerach, to jakbym widziała siebie i moją psią trójcę :>
    Czekam na zdjęcia z treningów!!!!!!!!

Skomentuj

