Fotecki

Zwykły wpis

Blog zaczął uroczo się rozwijać – zaczęliśmy od kilku wizyt na dzień, obecnie jest to ponad 90 (!), od kilku linków, teraz baza jest całkiem spora (a i tak jest to zaledwie połowa tego, co chcę tam wrzucić), od nieśmiałych pierwszych wpisów, aż do całkiem pokaźnej ich listy. Są i dobre i złe tego strony, ale przynajmniej mam miejsce, żeby ponarzekać na moje burki.

Z innej beczki – dopadła mnie wiosenna alergia, więc nie nadaję się kompletnie do niczego, kicham, prycham, płaczę i najchętniej egzystuję w stanie półmartwym. Burki nieszczęśliwe, ale jakoś tydzień przetrzymają.

Oczywiście już zżerają mnie nerwy, w związku z naszym planowanym występem (wątpliwej jakości) na zawodach w Łomiankach. No i jeszcze w ten weekend (w niedzielę, gwoli ścisłości) przeminęły z wiatrem zawody w Olsztynie (ekhm, w Dobrym Mieście), na których BARDZO chcieliśmy być. I odbyć debiucik w jedynkach i w kameralnej atmosferze.

A tak czeka nas debiut na oczach znacznie większej ilości ludzi. (Co mi nasuwa skojarzenie z moim agilitowym oficjalnym debiutem, który był koszmarny, ale po którym już nic nie wciśnie mnie na torze w glebę ze strachu i wstydu po kostki).

Obiecane fotki:

(Poszliśmy na kompromis – z dwojga złego niech sobie skoczy tak jedną hopkę na torze – ostatnią. Skoro właśnie TO naprawdę kocha…)

(Szopę na głowie przykosiłam do krótkości akceptowalnej, więc się nie załamujcie :D)

(Moment, kiedy ja zostałam daleko za i wysyłałam go naprzód i ładnie wyszukiwał przeszkody. Dzięki ci, Forcie :D)

(Fluko zwijający się pomiędzy pierwszymi tyczkami, dziwny wyraz ryja…)

Zdjęcia autorstwa Pauliny Ignatiuk, moim delikatnie niedziałającym aparatem…

Zdjęcia autorstwa Beaty Koć.

Widać, jak się fajnie szelciak zaczął wysyłać. Nie wiem skąd mu się to wzięło. Generalnie on czerpie wiedzę z kosmosu, a żeby nauczyć Flaia czegokolwiek, muszę włożyć w to mnóstwo pracy. Jim miszczu, jednym słowem. Fluk to Fluk.

Zadowoleni?

KJF.

P.S: Chyba niedługo będę musiała pisać bloga i po angielsku, olaboga!

One response »

Skomentuj

