Minimum vs maximum

Zwykły wpis

Powolutku zaczyna mi odbijać na temat Łomiankowych zawodów. A że powody swoje mam (kto zna zawodowe problemy Jima i Fluka ten wie), to zaczynam snuć dość pesymistyczne scenariusze. Gdzieś tam w mojej głowie układają się też tak zwane (i dość powszechnie znane) plany minimum i maximum:

Flai

minimum:  żebym czuła, że biegam z moim kochanym wariatem, a nie z jakąś ugrzecznioną wersją (zostającą na starcie, nie zwalającą hopek, nie drącą mordy itp. itd.) jaką ostatnio prezentował;

maximum:  ładne zaliczenie jednego biegu z jednym ładnym slalomem;

Jimmy

minimum: choć chwilkę rozhahania na torze, co mu się w Wawie już udało plus zaliczenie jakkolwiek jednego biegu;

maximum: Ha ha ha, toż to mistrz, limitów nie ma! Top Agility Dog. 

A dlaczego ja nie mam mieć takiego planu? Toż przecież jak każdy, to każdy!

JA

minimum:  zapierdzielanie;

maximum: pełny relax przez caaaałe zawody (praktycznie nie do wykonania, ale będziemy próbować z całych sił);

To wprawdzie za dwa tygodnie, ale już możemy powolutku przygotowywać się do próby wykonania planów maksymalnych – każde swoim sposobem i powolutku.

No to jak się przygotowujemy?

Flai pływa. Jimmy się haha. Ja się relaksuję ;).

(Ha ha, ale mu śmieszna budowa wyszła na tym zdjęciu :D Co jak co, ale on się potrafi ustawić tak beznadziejnie, jak nikt. Za to uśmiech ma boski!)

(Smile!)

(Zdecydowanie moje ulubione zdjęcie!)

(Niby ładnie… ale gdzie są te śliczne kąty tyłu?)

Dzisiaj usuwamy Fluk-futerko (jak widać na zdjęciach, Jimowi już taką krzywdę uczyniłam).

Nikonik stwierdził, że to dla niego zbyt wiele i postanowił zepsuć się permanentnie. Ulica Po(d)stępu czeka!

KJF

One response »

  1. ooo kiedy byłaś w ogrodniczkach? :)

    ja byłam tam dziś jakieś 6h- niestety z przymusu i bez psa bleee
    …i na te miejsca nie trafiłam ;)

Skomentuj

