Maszynka do świerkania…

Zwykły wpis

No cóż… Powolutku zaczyna się najmniej lubiana przez nas pora roku – lato. Gorąco, obrzydliwie, i mnie i burkom się nie chce ruszać z domu. A jak już się mają ruszać, to do najbliższego cienia. O większym wysiłku połączonym z myśleniem nie ma mowy.

Pokaz… cóż, samo południe i zmienny (coby nie nazwać go dosadniej, acz trafniej) wiatr nie są przyjaciółmi ani psów ani dekli – a już najbardziej tych psów, które dekle mają łapać. Niemniej burek się starał – ale tak go przypiekło, że usiłował mi wciskać frisbee, które przed chwilą na komendę puścił. I taką mądrość w oczach miał… Mała skuteczność obu stron teamu mnie jednakowoż nie martwi, bo z samego rana na placu zrobiliśmy sobie jakieś 3/4 naszego docelowego układu… ze skutecznością 100% i tempem takim, że ziemia dudniła.  Więc nie jest źle, a miejmy nadzieję, że będzie jeszcze lepiej.

Jimmy jak to Jimmy, ogólnie fajnie się bawił, niestety na moment się wyłączył (huk pękającego balonika, odczulałam go na to jakiś czas temu, widocznie trzeba powtórzyć ćwiczenia), ale udało mi się zrobić restart szelciaka i działał z powrotem poprawnie. Niestety (po raz drugi w tym akapicie, oj źle się dzieje w państwie duńskim!) publiczność była wyjątkowo mało ruchliwa. Jak im się nie chciało, to i nam się odechciało szybko ;).

Ostatnio jak myślę o Jimie, to mi się przypomina:

Znalazła raz pewna pani
aparat do bani,
sentymentem wzruszona
wzięła go w ramiona i…
I czule do niego rzekła:
‚Ty jesteś rodem z piekła,
a ja jestem rodem z nieba,
nic więcej nie potrzeba,
nic więcej nam nie potrzeba.

Ty jesteś starym gratem
ja Cię naprawię zatem,
zmienię Ci obudowę
i włożę części nowe i…
I będziesz piękny, jak dawniej
i będziesz działać sprawnie,
znów pokażesz klasę
i zaświergolisz czasem,
a ja Cię wsadzę w klatkę…
bys nie odleciał przypadkiem.

Oczywiście dla znających nas lepiej wiadomo, kto, co i dlaczego właśnie tak. Dla tych, co nie znają (ignoranci, ha ha), wersja wizualno-muzyczna…

Skomentuj

