Odliczamy…

Zwykły wpis

Dni, godziny, minuty, sekundy. Jutro wyruszamy, niedaleko wprawdzie, ale  nie zmniejsza to naszych nerwów – moich bo moich, tak już mam, i psich – bo moich. Nie wiem, czy to ma sens nawet :).

Opcji „co może pójść nie tak” mam multum – wydrukowana rozpiska zawodów (dzięki Bogu, ze zgłosiłam chłopów do jedynek, inaczej bym nie wyrobiła z samoorganizacją) leży gdzieś na widoku, obejrzałam sobie ponownie parę fragmentów Control Unleashed (spróbujemy wykonać całą procedurę przedstartową, od wyjścia z klatki do samego startu – z naciskiem na passive i active attention oraz Look at That game), no i generalnie odstresowuję się, myśląc o naszym układzie na DCDC. A on ulega zmianie średnio co sześć godzin :). Początek już ułożony i przećwiczony parę razy, muzyka (chyba) ostatecznie wybrana (teraz trzeba znaleźć jelenia do montażu), strój zaprojektowany (ha, ha, myślicie, że zdradzę jego istotę w tym nawiasie?). Elementy, które umieścić muszę i te, które chcę już wypisałam na kartce i powoli w głowie układam sobie ich kolejność. Nie będzie to zapierający dech w piersiach popis dogfrisbee, ale show must go on – ma być przezabawnie, na luzie i… LATAJĄCO :). A to potrafimy z Flaiem najlepiej.

Żeby nie było smutno – a trochę się tak na blogu zrobiło, odkąd Nik(t)on odmówił współpracy…

w akcie ostatecznej desperacji…

podłączyłam komórkę do komputera i wydobyłam jakieś archiwalne zdjęcia.

No i uważam, że obrabianie zdjęć z komórki to świętokradztwo ;).

Tarzający się Fluk na przepięknym, zielonym placu :).

Zmęczony, potreningowy.

Wycieczkowo-samochodowy (uwielbia jeździć opierając sobie ryj na moim ramieniu bądź dłoni).

Nasze ulubione tereny spacerowe.

Chłopy spacerowo.

I sam Fluczek.

Miejmy nadzieję, że w weekend ktoś poratuje naszego bloga jakimiś lepszymi zdjęciami. Pretty please!

KJF.

One response »

  1. Ja już teraz życzę Wam powodzenia :) A dodatkowo wnioskuję, żebyś postarała się o jakiegoś filmografa Flaiowego debiutu jedynkoego :)

Skomentuj

