Wyagilitowani.

Zwykły wpis

Tak troszkę nie „po polskiemu” ten tytulik, ale tak się właśnie czujemy – kompletnie wyagilitowani.

Cztery dni pod rząd – najpierw seminarium agility dla ateistów i heretyków (vel. w Boże Ciało) z Leszkiem Kaliszem, potem standardowe weekendowe treningi. Generalnie dochodzę do wniosku, że absolutnie kocham biegać z Jabbarem i absolutnie nie cierpię biegać z Flaiem. Szelciakowi sukces zawodowy uderzył do łebka i teraz spokoju w domu nie ma – bo on CHCE.

Mój absolutnie genialny szelciak nauczył się rozpinać każdą klatkę materiałową i każde położenie zamków, muszę mu wymyślić jakiś patent, bo robi się to denerwujące. Nagle pojawia się przy mojej nodze znikąd: „No, jestem wreszcie, co robimy?”. A jak nie rozpina, to drze mordę. Bo CHCE. Znacznie bardziej wolę go takiego niż wersję sprzed roku, więc chwilowo nie narzekam. Ale jeszcze raz mnie złapie za nadgarstek tymi małymi ząbkami a wykastruję! Ups… już to zrobiłam… To uszy pourywam!

Flujowe miało w niedzielę jakąś zawiechę, co mu się nie zdarza, ale wszystko z nim w porządku – choć nieźle mnie wystraszył. Najprawdopodobniej tak intensywne wyjazdy i treningi nieco go przemęczyły, ciągle zapominam, że toto takie młode.

Seminarium genialne, torki dość różne (proste z ukrytymi haczykami i trudne, które po sporej ilości pracy okazywały się dość łatwe), roboty przed nami masa, ale chyba nie jest źle – oprócz tego, że cały czas mam problemy, żeby szybko przestawić się z jednego psa na drugiego, dzięki czemu często chrzanię chłopakom przebiegi.

Parę fotek Jima , by Martyna Rumińska (?) – nazwisko wzięłam ze stopki strony, więc mogę niekoniecznie mieć rację.

Takie niekoniecznie skaczące, acz piękne – bo mój szeltuś jest zdecydowanie uroczy.

Następna notka foto-Łomiankowa.

KJF.

One response »

Skomentuj

