Fotołomianki.

Zwykły wpis

Co robi normalny człowiek w sobotę o piątej rano?

Ano.

Wybiera się na plac :).

Ostatnio pogoda nas nie rozpieszczała, +30 w cieniu to to, czego tygryski nie cierpią szczerze. Flai chodził po ścianach lub siedział w wannie, Jim spał gdzieś w kącie, ze mną w taką pogodę też nie jest najlepiej. Treningi na siódmą (znaczy się na 6:30, kochajmy komunikację miejską!), krótkie i zwięzłe, bo zanim człowiek rozstawi coś porządnego, zdycha ze zmęczenia. No ale…

Ćwiczymy sobie shoulder push & pull, bo jakoś ostatnio tego nie używam, a przydałoby się. Trochę out’ów (z którymi problemów nie ma, o dziwo). Trochę stref (mam zabójczy plan, o którym wie tylko jedna osoba na razie i może nikt więcej się nie dowie, jeśli się go wystraszę). Sporo slalomu, głównie ćwiczenie wysyłania naprzód / robienia slalomu kiedy ja lecę do przodu (czego generalnie unikam, ale w paru miejscach przydaje się to wybitnie). Jim ma jakiś spadek formy, no ale ile czasu można być mistrzem? Niech sobie szelcisko wypocznie.

Oprócz agilitowania zajmujemy się pływaniem i frisbowaniem, a także, wielce rekreacyjnie, ściąganiem gigantycznych ostów z nowego placu. Norma.

Obiecałam zdjęcia Łomiankowe…

… a i wideło mam!

Mój ulubiony torek na tych zawodach (Jumping Open) i całkiem przyjemny bieg. Widać, że Jimowi to sprawia przyjemność, widać banana na moim i jego ryju, no i nareszcie człowiek mógł się trochę po francusku pogibać. Prędkość to połowa tego, co na treningach wykręca, ale i tak jestem z niego dumna!

(autor: Anna Kubrak)

(autor: Beata Górska)

(autor: Wanda Krawczuk)

(Chuck Norris :D)

(autor:  Marta Ulikowska-Stadnik & Sławek Stadnik)

(Po tym zdjęciu poznaję, że to był Jumping 1, czyli totalnie beznadziejny bieg – ostatni niedzielny – a im Fluk bardziej zmęczony, tym wyżej lata…)

(Facepalm)

(Agility Open – po kole miała być lewa dziura od tunelu, ściągnęłam go za bardzo całym ciałem i skoczył hopkę, która jest poza kadrem po lewej, znaczy DIS. Ale torek był świetny!)

(Tu go musiałam przytrzymać na strefie nieco dłużej, żeby zmienić rękę, co widać.)

(autor: Zuzanna Łada)

(autor: poli_a)

Wszystkim fototwórcom za zdjęcia bardzo dziękuję!

Wkrótce wrzucę parę na stronę, wraz z wynikami.

KJF.

2 responses »

  1. Hej!
    Super masz te psiaki! Pamiętam Flai’a tylko z lat szczenięcych, a tu już taki duży, super, gratuluje :)
    Słyszałam, że będziesz na zawodach w Kozłowie, może jak Cię rozpoznam to tam podbiję do Ciebie :)
    Ala/Goldie

Skomentuj

