Za gorąco.

Zwykły wpis

Zdecydowanie temperatura jest wyższa, niżbyśmy chcieli.  Bardzo cieszę się, że nie zgłosiłam nas na zawody agi czy obi, bo dla nas obojga byłoby to ciężkie starcie z samym lejącym się z nieba żarem (nie mówiąc już o takich bzdetach jak hopki czy chodzenie przy nodze).

Dzisiaj pojechaliśmy na chwilę na plac, zgodnie z naszymi założeniami rozłożyłam slalom nie przybijając go do ziemi (tym razem 6, to było też pierwsze zetknięcie się Konika z mniejszą ilością tyczek). No i ja nie wiem z czym on miał tam problem, bo tutaj nie widziałam żadnego, wręcz przeciwnie. Świetne tempo, wysyłanie, przywoływanie przez slalom, przecudnie szukał wejść, myślał i skracał wykrok przed pierwszą tyczką. Generalnie dzisiaj slalom miał genialny :).

Po krótkim odpoczynku wzięliśmy się za coś, co zazwyczaj sprawiało burkowi nieco problemu – przeszkody po łuku. Na początku zrobiliśmy sobie krótką powtórkę na czterech hopkach i niższych wysokościach (tyczki położone na ukos, sugerujące wybór toru lotu bliżej wewnętrznych odkosów), skończyliśmy na trzech hopkach ustawionych pod kątem prostym i prostych tyczkach na normalnej wysokości (wszystko na skok-wyskok). I znowu muszę przyznać, że jestem z niego dumna – przepięknie pracował ciałem i prezentował bardzo dobrą technikę skoku, myślał nad tym, co robi na ziemi i w powietrzu, wybijał się w odpowiednim miejscu, nawet z nieco większego rozpędu.

Mam nadzieję, że wkrótce wszyscy zapomną o jego ekscesach wyskokowych.

Na agility.

Bo na frisbee to może sobie fruwać ile wlezie! Ha!

Zdjęcia sprzed paru dni z Ogrodniczek, wypływaliśmy się oboje za wszystkie czasy. Więcej fotek mam oczywiście ;).

KJF.

One response »

  1. prześliczna obróżka !!!!!!!!!!!!! :]
    już od dawna chciałam kupić taką szeroką a la pitbullową Miczce ale wszystko za wielkie

Skomentuj

