Niebieskie imperium.

Zwykły wpis

Właśnie doszły do nas cudowne dyski Hero Xtra, całe dziesięć w kolorze niebieskim/granatowym – ostatnio wybieramy jakieś bardziej męskie kolory ;).

Dzisiejszy poranny trening toss&fetch całkiem niezły, parę ładnych rzutów (w tym jeden daleeki i w dobrym stylu złapany), odważyłam się też na jednego dłuższego forehand’a (mam straszliwe kompleksy z nim związane, i choć nie wychodzi mi zupełnie, kiedy rzucam sama, to wychodzi, kiedy rzucam psu, ale i tak się go boję), również złapanego. Burek generalnie coraz lepiej czyta dysk, szkoda tylko, że rzecz wypracowana w wakacje (czekanie na dysk), jakby przepadła, ale zobaczymy co będzie na Mazurach.

I doprawdy nie wiem, co ja z dychą dekli zrobię i gdzie ręce wsadzę… nauczyłam się już radzić sobie na czterech :).

Z innych rzeczy – Flai ostatnio stwierdził, że niektóre rzeczy są jego (np. paczka z deklami) i Jimowi nic do tego – znaczy się niektórych rzeczy broni, trochę tam pod nosem burczy.

Oczywiście dyski są z jedynego słusznego sklepu, WHIPPY, który oczywiście polecamy bardzo gorąco :).

KJF.

One response »

Skomentuj

