Czasami warto.

Zwykły wpis

Czasami dobrze wpaść na taki cytat, który staje się mottem na każdy najbliższy dzień.

„The happiest people don’t necessarily have the best of everything. They just make the best of everything.”

Dzisiaj Flaiowy udowodnił mi, że warto w niego wierzyć. W ogóle ostatnio mamy sporą huśtawkę – po beznadziejnej sesji frisbee stwierdzam, że to wszystko nie ma sensu, a parę godzin później po wyrąbistej sesji obi wychwalam go pod niebiosa. Generalnie kierunek obraliśmy jednak bardziej pozytywny niż negatywny i jestem z tego zadowolona.

I kolejny cytat, dosłownie przed sekundą usłyszany w TV:

„Problem to synonim wyzwania.”

Czy coś w tym stylu. No to mam całkiem sporo wyzwań, które lubię, a żadnych (hura!) problemów.

I ten pierwszy i ten drugi cytat powieszę sobie na ścianie.  W głowie mam jeszcze dziesiątki innych. Czasami coś musi być powiedziane jednym zdaniem, by trafiło do czyjegoś umysłu i serca.

Ostatnimi dniami Flai pokazuje mi, że jednak muszę w niego wierzyć. Dzisiaj zrobił najszybszy slalom, jaki kiedykolwiek widziałam na żywo. Nie u niego. W ogóle. Oczywiście następnym razem musiał pokazać, że wciąż jest sobą i wrąbał się mordą w drugą tyczkę. Ale… skończył slalom. Ma chłopak determinację i siłę woli :).

I generalnie uwielbiam go ponad życie.

Choć ma więcej wad niż zalet. Ale tą cechę mamy wspólną :).

K J F

2 responses »

  1. zdjęcia rewelacja :)
    Flai to świetny pies, na zdjęciach zawsze widać jego energie, natomiast Jimmy wygląda jak romantyk ;))
    Życzymy Wam wielu sukcesów !

  2. cudne fotki jesienne, z klimatem!

    cytaty zdecydowanie do mnie przemawiają, żeby tak jeszcze trochę łatwiej było wcielic je w życie ;)
    pzdr.

Skomentuj

