Back to the game.

Zwykły wpis

No, będzie pierwsza z notek nie pod tytułem „coś trzeba napisać”. Jesień zrobiła się znacznie mniej malownicza, a znacznie bardziej mokra, zanim się człowiek obudzi, to już jest ciemno, więc i nie pora na sesje zdjęciowe.

A tak pisać bez zdjęć…

Po paru średnio udanych treningach, podczas których znowu wróciłam do trybu czajenia się na torze (tak, mam psa, który się nie czai, za to sama to robię), a nie prowadzenia po nim psa, po paru generalnych nieporozumieniach, wracamy do ćwiczeń Control Unleashed. Dzisiejszy trening Jim miał więc mocno średni (musiałam co chwila nagradzać Flaia za to, że grzecznie na swoim kocyku wytrzymuje, a starał się bardzo), za to Flai miał trening bardzo fajny. Po raz pierwszy od jakiegoś czasu ustawiłam jakąś dłuższą kombinację i muszę przyznać, że lepiej mi się z nim pracowało na dziesięciu niż na przykład czterech przeszkodach, znowu poczułam, że współpracujemy i generalnie zobaczyłam nasze agility w nieco jaśniejszych barwach.

Ćwiczenia Control Unleashed niesłychanie dużo nam dają, pies jest bardziej skupiony, poskładany, mniej zrzuca, lepiej się wysyła i generalnie jest szybszy i pewniejszy siebie. Przy okazji przećwiczyliśmy sobie wejścia do slalomu z tej gorszej strony – co ostatnio mocno szwankowało i musiałam wyciągać ponownie slalom tunelowy (bleh) – i nie miał żadnego problemu. Nawet się nie zawahał, co mnie bardzo cieszy i napawa niejakim optymizmem w kwestii zawodów sylwestrowych…

Parę starych burków na hopkach i nie tylko:

Oprócz hopek działamy też obediencowo – zaczęliśmy wysyłanie do pachołka (znacznika), dopracowujemy równanie w rozproszeniach, pozycje w marszu i pozycję „co mnie”. I tu nie mam zarzutów. Nigdy nie mam. Obi master (znaczy się Obi Wan Kenobi, jak już jesteśmy w tematyce Gwiezdnych Wojen, a przecie Flai się z rodu Skywalkerów wywodzi) ;)

2 responses »

  1. Jeszczy bys kiedyś mogła dac notkę edukacyjną o ćwiczeniach Control Unleashed, chętnie i z ciekawością przeczytam :)
    (wiem, wiem ze pojawiało sie wczesniej, ale zawsze jako troche raczej wtrącenie)

Skomentuj

