Wiosnę proszę.

Zwykły wpis

Nie doczekałam się momentu, kiedy zamiast na śniegu (lodzie) mogłabym popracować z psem na trawie, jak człowiek. Już, już jakaś brudna zieleń zaczynała wyglądać spod białej pokrywy, a tu znowu to paskudztwo białe z nieba się sypie. No nic, przynajmniej jeszcze w ilości do zniesienia.

Powolutku zaczynamy coś dłubać we frisbee, przypominamy sobie różne dziwne manewry – ja, jak zawsze po dłuższej przerwie, obawiam się rzucać daleko (przez co kaszanię, bo dysk leci jak stary kapeć, bez ładu i składu), do tego psu zmieniają się co chwila preferencje (raz Hero X’tra jest be, a Fastback Flex wow, a raz odwrotnie),co powoduje, że powoli zaczynam się przymierzać do kupna kompletu numer dwa (miększego, lżejszego). Ale z dzisiejszego treningu jestem zadowolona. Mimo wiatru dalekie rzuty bardzo ok (aż zadziwiłam samą siebie, oł jea), flipy od dwóch lat się nieźle mają, testujemy różne kąty i strony, overy na luzie, za to znowu (wrr!) nie potrafię wyczuć mojego psa przy back-vaulcie.

No i Flunio ładuje straszliwie silnie przy chest vaultach (zwykłych i reverse), mam wrażenie, że wygnie mi żebra w drugą stronę (i znowu trzeba będzie tłumaczyć lekarzowi, że nie, mnie w domu nie biją kablem i łańcuchem, tylko rzucam pieskowi zabawkę…). Ale nie powiem, wygląda to ładnie i efektownie.

I głąb myśli. Czasami tylko coś mu się przełączy i mamy hurrra, dysk pode mną, ja sobie lecę z wiatrem w kierunku (ekhm) słońca. Posiadanie psa, który przedkłada LATANIE nad ŁAPANIE nie jest rzeczą super fajną, bardzo powolutku udaje mi się nauczyć go czekać, aż dysk się nieco obniży, za to błyskawicznie nauczyłam się rzucać tak, by nie musieć zasłaniać oczu przed widokiem mojego psa lecącego na dwa metry w górę kompletnie bez sensu.

Generalnie pozytywnie, oby tak dalej :)

Skomentuj

